تلاش هایی که برای جمع آوری اطلاعاتی مثل بازار، اندازه بازار ومشتریان انجام می شود، تحقیقات بازار گفته می شود. برای مقایسه بهتر تحقیقات بازار و بینش مشتری می توان اینطور بگوییم که از طریق تحقیقات بازار می توانیم با خبر شویم چه اتفاقی افتاده و از طریق بینش مشتری می توانیم دلیل رخ دادن اتفاق را بفهمیم و کمک می کند تا بتوانیم بهترین تغییرات را برای کسب رضایت مشتری انجام دهیم.
برای اطلاع از تاثیر بینش مشتری بر سفر مشتری به سایت سانسل مراجعه کنید.

داستان گویی در پرزنت فروش چگونه است و چه تاثیری دارد؟
داستان گویی در پرزنت فروش یعنی چه؟
چه تفاوتی بین تحقیقات بازار و بینش مشتری وجود دارد؟
مزایای تحقیق بینش مشتری برای بازاریابی چیست؟
مشتری ,بازار ,تحقیقات ,بینش ,انجام ,طریق ,تحقیقات بازار ,بینش مشتری ,از طریق ,بازار و ,مشتری می
درباره این سایت